Monday, 11 February 2013

Review Novel Khilaf Semalam


HYE PEEPSS! 

hah ! gitu dalam duk gelisah nok kejor Lynda Roslan dekat terengganu nie sempat lagi aku nak update entry .. hehehe .. kepada Lynda Roslan kenapa susah sngat nak terserempak dekat Terengganu nie .. aduh ! kemain eksited Lynda Roslan blas komen dekat Instagram .. hehhehe .. senyum sampai ke telinge .. gituh !
dakpe lah tak de rezki nak terserempak dengan dye .. 

tengok dah melalut jauh dah .. dok sabit langsung dengan tajuk .. hahaha ... 

novel Khilaf Semalam memang superb habis! nak nanges pun ada bagi aku yang mmg menjiwai watak heroin dye dalam tu. nanges sorang2 ioulss muolls tau ... hehehe ...

aku bagi sinopsis aku sendiri lah .. kalau nak thu lebih2 beli bace sendiri .. baucer kan dah ada so apa lagi belilah .. kau nak buat ape baucer tu kalau tak gne ! nampak marah .. hahaha

kisah dye Hasbul dengan Liyana nie kena tangkap basah. pastu kawen lah .. umur dye baru lepasan SPM .. 
lepas kawen jew .. dye org pun mulalah suke sama suke . nak dijadikan cerita Liyana ni mengandung . yang Hasbul nie pulak pergi sambung belajar dekat Universiti . Liyana nie nak sambung belajar jugak tapi kena tangguh dulu sebab mengandung. lepas habis berpantang baru dye masuk belajar . Lepas jew berpantang dye pun masuk lah sambung belajar dekat Universiti sama dengan lakinye .. nak jadi lebih konflik lagi Hasbul nie ada makwe baru plak .. Kantoi dengan Liyana apa lagi puas pujuk lah .. yang Liyana nie pulak maafkan lah ... aku kalau jadi Liyana aku baling Hasbul nie dari tingkat 15 .. kejamkan ! hahaha ...

nak tahu lebih lanjut beli okew ! ... penat jari menaip ! hehehe ..

1 comment:

Firdaus Sazali said...

haha..kejam2..

blogwalking from http://beritaremajaonline.blogspot.com/