Saturday 15 December 2012

Praktikal Time


wah .. esk dah start praktikal . rumah sewa dah ade .. kenderaan nak pergi kerja pun dah ada .. ingatkan nak amik lesen motor last2 tak jadi .. terpaksalah bawak kereta.. aku nie laen ckit , cepat gabra bile jalan jammed jew.. mula gelabah .. hehehe .. oke back to the topic .. aku praktikal dekat Dynasty It ... naseb dah tahu pejabat tu dekat mana nanti tak lah tersesat hari pertama datang kerja .. peh ayat kerja x leh tahan orr .. hahaha .. aku pun tak tahulah nak buat apa mase praktikal nanti .. harap2 lah bos situ baek .. x marah2 x bagi kerja bnyak2 ... kalau boleh bagi elaun sekali pun xpe .. nie x .. x bagi langsung katenye !!! .. lupe plak dekat rumah sewa aku tuh xde internet .. ohmaiii .. ohmaiii .. mcm mane aku nak online malam2 .. mesti bosan giler .. aduh ! 

kepada kawan2 aku yang 4 orang tuh .. aku rindu mu sume .. praktikal leklok ..
nanti kite pakat share cerita pasal praktikal .. hahaha


kad matrix ... tengok muke .. :D
nie mase lepas exam paper HCI .. sume lapar terus pergi cafe makan. biasalah lepas2 makan mane reti nak balik bilik dulu ... bergosip sekejapp .. sendawa 15X baru balik ... hahaha
d

No comments: