Wednesday 12 December 2012

12/12/12 engagement my friend


yuhuuuu ... 12/12/12 sume duk hingaqq tarikh nie .. yeah .. tarikh ni sangat unik .. lepas nie dah ade dah ..  tahun depan dah jadi 2013 .. bulan 13 mana ade nak suh jadi 13/13/13 .. memang takde !!! .. 
sampai dekat twitter pun trending tarikh nie ... dan sempena tarikh nie jugak kawan aku TIRAH selamat bertunang dengan pilihannya ... Tahniah !!! .. jadi tunangan orang dah ...  

lihat gambar dibawah

sebelum cincin disarungkan ... deborII ..:D



selamat disarungkan cincin .. menjadi tunangan orang 



ehem2 ... snapic dengan tirah dan fatin


aku and kak ngoh .. *kakok tirah 



ehem ... ehem .. orang yang duk atas tu bila lagi .. hahaha ..
ayu gitu ... 



dari kiri : shila mommy to-be ,tirah wife to-be , fatin , anis ...
aku bawah .. :D


awal2 amek tempat doh .. last2 lari duduk dekat laen ...



lebih afdal kalau Arah dulu dari aku ... hahaha ... *aku lepas mu rah


yeah ... aku dengan tunangan orang ...



anas dihimpit oleh gadis2 ... hahaha



mommy to-be baby-pump ... 






p/s : 12/12/12 bye2 ... not see you anymore !!!
hah ! tension x thu nak amek lesen motor ke tak eh .. :D

No comments: