Wednesday 31 October 2012

air hilang aku pulang


tengok tajuk kemaen lagi kan.. hahaha... nie nak cerita laa sikit pasal air tak de dekat poli aku nie ..  dari hari  selasa sampai la hari nie takde lagi ..  aku hanya mampu BERSABAR .. dugaan dari ALLAH ..
aku cerita dari awal laa.. tapi tak berapa nak awal sangat laa kan.. aku sampai dari poli hari selasa.. naek bas malam tu sampai Perlis kol 7.30 pagi. sampai2 masej Anis yang cute suh datang amek aku..tapi dye ade kelas sampai kul 10..jadi aku tunggulah dye sampai kol 10.. sambil2 tunggu Anis datang amek aku, aku bacelah novel .. dari tebal novel tu jadi nipis aku bace punyelah lama tunggu Anis.. dalam2 duk tunggu tu .. adelah sorang akak nie dgn mak dye kowt .. dye mengandung taw pastu ade lah sorang akak nie dgn anak dye.. tibe2 dye ckp dgn akak yang ade anak tu nak pegang anak akak tu jap.. aku ingtkan dye nak buat ape.. last2 dye letak budak tu atas perut dye.. nak tahu anak yg dalam kandungan dye tu laki ke pompuan.. aku pun senyum sorang2 tengok akak-akak tu..aku tgok kiri kanan tgok ade org ke x.. nanti dye ingt aku giler plak sbb senyum tbe2..hahaa..Akhirnye Amal kol ckp dye da smpai dengan anis.. aku pun kelam kabut amek beg terus pergi dkt dyeorg.. terkezuutttt sekejap tengok kete Anis .. ingatkan dye bawak kereta saga dye rpe2nye bawak Citra lagi... kelaazzz kau Anis asyik2 tukar kete jew.. hehehe.. sampai jew dekat bilik buat2 ape yang patut, bce novel sekejap pastu tidow .*maseh dok thu air xdok* 
bangun kol 2.30 dengan semangatnya nak mandi .. jalan pun ala2 miss worlds sbb nak mandi.. masuk jew dlm bilik airr... "huwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!! "... menjerit panjang air xde   nasib .. nasib... Anis pun balik dari kelas , terus kuar dgn dye p Jitra nak mandi .. kemaen lagi jauh nak mandi.. macam lah Perlis nie xde masjid.. hehehe




*muke xcted x mandi dari pagi ... 

*walaupun x mandi kene snap pic jgak key .. :D
 *Anis ... the best of Anis ... :D
*ape yang semangat sangat smpai tgn mcm tu pun aku x thu lah ... thanks Amal yang snap pic nie .. dri tadi duk cari gambar Amal dekat cnie tp xde dlm fon aku ... hehe ..

nampak x muke dekt ctu bosan tunggu makanan lame sangat .. ape yang lame sangat pun aku tak thu lah .. nasi goreng ayam dengan tom yam ..
*akhirnye.. sampai jugak TOMYAMKU .. dah lah x sedap lame pulak tu..  btw  bersyukur dapat makan :D

legekan tekak .. air laici

nasi goreng ayam yang tak diidam2kan ...


p/s : ade lagi  ...

No comments: