Thursday 6 December 2012

baju .. baju .. hari2 baju ...

hai uolls ... heheh ... hari nie just nak update pasal online shop . hah! aku nie memang pantang kalau nampak baju lawa2 dkt FB ke BLOG ke atau mane2 mesti berkenan ... berkenannya bnyak tapi belinya satu atau dua jew.. heheh .. kenapa aku beli sikit ?? sebab nanti bigboss rumah aku nie bising ..asyik beliiiiiii jew memanjang .. hahha .. cube korang try bukak page ShopSanaSini ... harge pun berpatutan .. 
nah die dress dye aku pakai ..  gambar berhenti dekat RNR Temerloh petang tadi .. otw balik Terengganu dari Putrajaya...


skunk kan musim org pakai peplum kan ... nie aku nak cerita satu cerita nie .. nie sebelum aku beli peplum dekat shopsanasini lah kan .. aku ade lah beli sahelai dekat FB harga dye RM59 berbangding dekat shopsanasini harganya RM40 jew... adoiiiii rase rugi giler pulak... 

nie contoh peplum tuh ... 

so , selamat berbelanja! hehehe :D

No comments: