Saturday, 16 February 2013

Zamang-zamang childhood ...


bila doh besar .. duduk termenung tepi tingkap mesti ingat masa2 kecik dulu .. maen tah kejor maen tah nusuk maen tah polis maen galoh panjang .. maen bole lipar maen bola katok segale  gale maen .. sume  maen..  haha .. (harap faham ape itu tah yew .. biaselah Terengganu) hahahah

aku kalau mase2 kecik dulu keluar pagi balik petang lah .. baju wne putih jadi wne kuning.. biaselah aku dulu kan hormon lelaki ada sikit dalam badan. nasib cepat diselamatkan.. hahahah *gurau jew

kawang2 aku mase kecik  .. Zuraini , Pijah , Tikah , Adik La , Adik Wan , Tirah , Anis , Arah .. ni name2 hok maen same2 sokmo lah .. ade lagi .. ramai kawang2 aku

paling suka sekali panjat pokok manggis belakang rumoh Pijah. *tengok betapa jantannye aku dulu...hahaha
nak dijadikan cerita .. kami sume ni anti giler dengan satu keluarga ni .. memang ANTI sangat ... ada satu kes tu .. tengah2 maen dekat pokok manggis tuh .. ada budak laki nie.. malas aku sebut name benci .. hahaha ajak bertumbuk .. aku pun apa lagi dengan yang laen .. katenye gangster .. terus bertumbuk .. xde lah bertumbuk sampai lebam2 .. WWE je sikit .. hahahaha ... ingat lagi aku geram sangat ke budak laki tu .. aku teranjang dia... baru puas hati aku .. hahaha

tergelak sorang-sorang aku bile teringat balik ... heheh ... 

p/s : sekarang i dah tak ganas ye muolls sume  .. ayu gitu .. hahaha ...

2 comments:

sayidah napisah said...

tu lah.rindu kat kenangan dulu2 yang manis2 kan :)

cik zie said...

@sayidah napisah best kan .. kenangan yang memang tak boleh dilupakan .. :D