Friday, 8 February 2013

Dah bace ke Novel Kasihku Yang Satu?


Hahai !

sape dah bace novel Kasihku Yang Satu karya Syania Shaa ? best kan .. :D
geram jew dengan watak laki tuh ... tapi takpe yang penting ending dye mesti terbaeek arr ... 
Daniel Harith dengan Dannia .. wah DD depan .. nme anak pun DH ikut pangkal nme bapak ..  pandai penulis nie buat ... kadang-kadang geram jugak dengan watak NIA sombong kemaen ... 

sini aku bagi sinopsis aku sendiri .. hehehe :D

Dannia kena kawen dengan Harith .. Harith nie pulak tak suka kawen pakse (Alah macam tak biase bace novel kena kawen pakse nie .. mula2 benci pastu suka mulalah nak memujuk). Nak dibuatnya cerita si Harith nie halau Dannia keluar rumah ... boleh pulak si Harith nie rindu ke Nia sepanjang Dannia hilang . tahupun mu  Harith .. nak dijadikan lagi Dannia nie bekerja pulak sebumbung dengan Si Harith ... apa lagi Harith nie pun mengayat habis2san lah ... Dannia bolayan jew ... dalam2 dah berbaek tuh muncul pulak watak Athirah ... Athirah nie susun rancangan baek punya last2 kena tangkap basah dengan Harith .. kawen lah Si HArith tu dengan Si Atierah nie .. Dannia nie pulak tengah mengandung anak Harith (dalam2 duk benci mengandung pulakk Dannia nie) .......

nak tahu lagi .. bace lah pulak .. hehehe :D

yang penting novel nie memang terbaeekkk .... aku nak beli tapi kawan aku dah beli dulu .. aku bace yang dye jelah  ...  :D

2 comments:

Lia Irdelia said...

hahahhaa..
ntah2 x lama lagi kua tv plak.. :)

cik zie said...

@Lia Irdelia best tu kalau didramakan ... :D