Wednesday 2 January 2013

tempat kerja , tahun baru ..

hai uolls sume .. pejam celik pejam celik dah nak dekat satu bulan aku praktikal dekat sini . 
lagi 4 bulan aku pun angkat kaki .. selamat tinggal Dynasty It . best kerja dekat sini .. ape kerja yang aku buat dekat sini ? hah! 
jeng2 ...
rasa aku ni dah macam designer , arkitek pun ada. kerjanye asyik mendesign jew ... for those sape yang nak suh design banner ke brochure ke let me know u .. hahaha .. dan lagi promote ... 
aku praktikal 6 orang dekat sini. semuanya budak Programming sem 6 pulak tu. budak2 nie poli kota dekat sini jew .. aku macam mane lah dari perlis tercampak dekat sini .. hehehe ... satu lagi kerja aku yang aku buat laman web .. adoyaii .. lari benor dengan apa yang aku belajar .. aku nie dahlah amek kos Games technology .. tapi adelah basic yang aku belajar dekat sana aku praktikan dekat sini ...


p/s : esok maharaja lawak live di terengganu .. nookkkkkkk g!!!! 
insya allah kalau diizinkan Allah .. Aminnnn ...

2 comments:

Amaliena Ros said...

sebulan dah ke LI,alolo sekejap jer..
:D

Dreamer said...

kejap jew mase ... tup2 hbes doh kekg ...@alyn amalyn