Thursday 3 January 2013

review novel the wedding


amek dalam mase sehari rajin bebeno aku buat entri .. kali nie aku nak buat review novel THE WEDDING BREAKER ...  mu tahu semua novel nie susah giler nak cari .. last2 aku order dengan Karya Seni terus..  dalam seminggu terus sampai tak payah susah2 nak bawak kereta pusing satu terengganu carik novel nie ... haha .. back kepada tajuk .. seriuosly kalaulah ada laki macam Tengku Adam Kamil aku nak book satu boleh ... huahuahua ... memang aku nie kalau baca novel yang heronya romantika de amor memang akan meroyan sendiri ... kahkahkah ... so aku nak cakap yang novel nie sangatlah terbaeekkkk!!! katekauuu ... 
TAK nie mula2 bab tak delah romantik pun... bab2 dye dah kawen dengan Ariana barulah romantik .. sampai baca pun tersenyum sorang-sorang .... Ariana pulak mula-mula tu ego nak mampuss , mampuss tak ego macam tuh ...last2 bahagia jugak 22nye ....so kalau nak tahu apa kesudahan citer nie belilah eyy .. aku nie bukan rajin sangat nak taip panjang2 .. kihkih ...

aku list novel yang terbaekklah sampai buat aku meroyan terlebih ...

1) Andai itu takdirnya 
2) The wedding Breaker
3) 7 Hari mencintaimu
4) Maaf Jika Aku Tak sempurna
5) Bisik-bisik gelora

banyak lagi ... malas nak taip .. hehehe ...

so pada yang peminat tegar novel ... belilah novel The Wedding Breaker .. gerenti tak menyesal..

pada someone tuh yang sanggup beli novel novel The Wedding Breaker pasal aku cakap romantik sangat TAK ... maybe dye nak practise jadi TAK kot ... hahaha ... suke .. suke..suke ...
malu ye pakcik beli novel sampai berlakon bagai cakap orang suruh beli... hahahah



p/s : pergi beli cepat2 ... hahaha
 

No comments: