Wednesday 9 January 2013

mula berlajar buat doodle

doodle ? maaflah aku nie naek kereta sorong sebab tu lambat sikit nak nak berlajar2 buat doodle2 nie... first try buat macam2 aku lukis .. ade yang senget , ade yang tak nampak muka .. ada yang mata besar lah ... waduh-waduh gawat nie boleh menjejaskan ekonomi nie .. hahahah ...
nie first doodle aku ...
inspired by mira (semalam) 
elokjew pakai baju kurung warna biru.
tetiba jadi rajin nak buat header baru . nak jugak letak doodle kan .. hehehe ...
dengan tekunya aku melukis(walaupun tak cantik tapi aku berpuas hati .. sebab itu hasil kerja aku) edit dekat photoscapelah photoshoplah dan sama waktu dengannya. 
jeng2....
|
|
|
|
|
V

maka dengan ini aku merasmikan header baru ku ... 

4 comments:

Amaliena Ros said...

comel bak hang..pandai mung buat zie..nanti ajar dahku..:d

satu lagi, please remove word verification dlm comments ni zie, senang org nak komen...:)
jangan marah..

Dreamer said...

heheh ... tapi mu lagi panda lukis...ni pun berapa kali wat ...

Syahieyda said...

mata dodle comel..

Dreamer said...

@Syahieyda hahah.. dari tadi duk edit ...