Tuesday, 9 October 2012

say no to KERANG !! ok .


kerang .. yes aku memang alah sikit dengan kerang nie. aku pun tak thu lah kenapa aku nie x leh mkn kerang . semua makanan boleh masuk dlam perut aku ni kecualilah kerang. apa dosa kerang tu dengan aku pun aku tak thu lah sampai aku x leh mkn dia. hahaha...
aku ingat lagi mase aku tertuka makanan dengan kawan aku . dia nak kuey teow kerang goreng .. akunye nak kuey teow jew.. alang2 dah tertuka tu aku asingkan lah kereng tu dekat tepi.. aku makan lah sampai x ingt dunia.. makan punya makan sampai kenyang. dlam beberapa jam kemudian dia dah datang dah.. dah datang dah.. apa yang datang tu ? hah! pening laa siap pakage dengan muntah lagi tu.. aku pun buang baju yang ada dalam baldi tu .. ape lagi keluar laa sume harta karun yang ada dalam tu. nak smpai sngah baldi jugaklaa sebab aku nie malas nak ulang alik p tandas.. hurrmm.. bay kerang pun aku xleh. mulalah tutup hidung kalau lalu jew... werkk.. very YURKS !! 

maafkan saya jika anda peminat tegar kerang.



p/s jauhi kerang dari aku

5 comments:

achik zem said...

hahahahahaha...apelaaaa budakkk cuteee niii..ksian kerang..haha

achik zem said...

hahahahahahaha..apelaaa budakkk cuteee nii..ksian kerang..haha

achik zem said...

hahahahaha..apelaaa budakk cuteee nii..haha

cikzie said...

amboii.. pulun 3 skli komen ... ape daaa... kerang tu yg bnyak dosaaa... ahhahaha

achik zem said...

opsssss soryyyyyy..x twu plok bleh kuar byk...bru egt nk blnja mkn kerang..haha