Thursday 26 July 2012

puasa di perantauan

helloww uoll... arinie nak citer tentang puasa , cececeh dah dekat satu minggu dah puasa , Alhamdulillah , syukur kepadaNya kerana bagi aku kesempatan untuk berpuasa lagi , mana laa tahu mungkin ini ramadhan yang terakhir bagiku ... hah ! juadah tuk berbuka biasalaa dah name x duduk umah asyik beli jela makanan dekat bazar , walaupun rambang mata nak beli banyak sangat makanan .. hehehe.. (ketawa pulak dah ) , hari2 aku buka nasi kerabu jew , yang tu jew kot best dekat bazar tu , ade banyak lagi makanannya tapi nasi kerabu jugak menjadi pilihan aku dengan kawan-2 aku ... hahaha.. bestt woo , aym dia besar2 , dah laa banyak nasinye , x diet mane laa aku nanti ... hehehe.. 
bile time berbuka tu mesti ingt dekat rumah , bukak dengan family , sekarang kakak aku aka gorges telah mengambil tempat aku berbuka puasa di rumah sebab dia dah habes study , turn aku pulak duk jaohhh .. waaawaaaaaa .. dalam hati nak balik jew kan ... nak bukak dengan family ...

Happy Fasting Uooll !!!

No comments: