Monday, 5 March 2012

five gurls sakan berjalan

halloww...lame x update blog...hehehe...so arynie aku nk cter pasal aku dan kawan2 aku atau sumandak2 yang menggoda nie p laa jalan2 pusing2 pinen ari sabtu bersamaan 3/3/2012 .. walaupon x  thu jln nak p bukit bendera kami redah  jew ikot signboard...akhirnye smpai jugak ...heheh...dlm otw nk p bukit bendera tu..mcm2 ragam kami ... smpai stress pon ade pemandu kami..heheh...mule2 aku sume nie balik umah kawan aku AIEN  esk tu baru kami start berjalan.. first kami p QUEENSBAY MALL ..meh cnie aku bg pic yang kami2 sume nie snap...

sempat lagi snap tgu enjin kete panas sat naa....:)










terjumpaa plaakkk adek agnes monica..hehehe

ombak rindu gitu



L.O.V.E








nie laa saye..



















aihh..cbuk jew tgn org yang snap nie..cape lagi intan laa...









love him...muahmuahh



 ...fuhh shopping kat sane kering giler duet...heheh...duet kuar mcm air jew..naseb baek ade banker...hahahha...lepas tu kitaorg pon cari laa jalan nak p bukit bendera..dalam duk ushar2 cari signboard bukit bendera...finally jumpe jgak...hehe...fuhh naseb baekk...


duk menung apa tu weyy

















lepas jew kite org p bukit bendera..kami pon p laa jalan2 dekat padang kota..lepak2 tengok pantai..fuiyohhh
pastu naek feri balik umah aien











10 comments:

Enel said...

Comel blog nih...same cam owner nyer..ahha..-pujian ikhlas-

nanti like page nih eh...

http://www.facebook.com/KingGoStage

cikzie said...

@Enel
hehehe....thanks..

zakirul rahim said...

banyaknyee gambo..puas tengok..huahua

cikzie said...

@zakirul rahim nie pon banyak lagi x masuk...hehehhe

blog usang said...

suka lihat gambar2 dlm entri ni..

cikzie said...

@blog usang tengok lAaa ..btw thankss

amy syahirah said...

comelnyee dengan dress up warna ungu!! :D

Rtp Farra Arisha said...

aaa, see you guys there! you seem have had a lot of fun with your buddies. :)

cikzie said...

@amy syahirah hehe... always ungu

cikzie said...

@Rtp Farra Arisha siyess ?? u see me and my friends ??