Saturday 4 February 2012

excited kaki novel

haii sume....hah!! sape kat cniey suke bace novel...???aku pun tergolong dalam orang2 yang suke bace novel nie...siyess aku cakap aku memang kaki novel , firstly aku nak gtau camne aku boleh terjebak dalam novel2 nie... mula2 aku terbace novel tajuk  ANDAI ITU TAKDIRNYA  perghhh...memang aku cakap best giler...tu pon kakak aku pinjam dgn kawan dyew...dari ctu laaa aku pon dah jadi kaki novel tahap gaban daa...hahahah...
DAN yang terbaru nie plakk...kan artu dyeorng bagi baucer buku 200 tu..aku ape lagi terus p borong novel dgn kawan2 aku...mmg terbaeekkk...aku beli novel RIBUTNYA CINTA  dengan AKU YANG KAU TINGGALKAN ...aku cakap kat korang mmg best..p novel yang paling best kawan aku beli ..memang terbaeekk... tajuk novel tu.. 7 HARI MENCINTAIKU mmg besttt...aku dgn kawan2 aku jatuh cinta dekat watak KHUZAIRI baek gilerr layan perangai isteri dye yang benci dekat dye...siyes aku cakappp...mmg bestt...
aku otw nak beli novel MAID ... aku bce sinopsis mcm best jew...ehhehe.....
k laa ...dadadad....titititi..tuutututu

No comments: