Thursday 22 December 2011

hari first masuk poli sem 2

  assalamualaikum....
        ary niey aku aku x brape sihat sbb mulut aku sakit..
        tengkuk aku rase cam ade benda...nak makan pon x blh..
       arnie aku dftr poli untuk sem 2..walaopon aku suka dpt jumpe kawan1
       tp aku sedih jugakkk....sbb aku asyik teringatkan mak dan ayah aku jew...
       tadi abg aku yg antar dgn mak aku dgn auni skali..auni tu anak buah aku
      selepasss jeww dftr aku pon p laaa padang besaqqq untuk shoping moping
      kat cnie....aku borng baju superman jew...yang laen save badget....hehehe..
       hah!!aku duk lam bilik nie dgn kawan2 aku ade reca stacy dan amal..kami duduk
      4 org jew...p akuu cedeyyy aku dan terpisahhh...hukhukhuk....kawan aku yang kos laen tu sume 
      duk aras 4 bawah aku jew..p dye org sume dekat kowt....k laaaa 6ti aku update laa lgi..
     hehehe....MISS MAK AND AYAH..!!!

No comments: